protest împotriva scoaterii logicii din licee

profesorii n-au mai ieșit la grevă.

în schimb am vești din tabăra luptătorilor de gherilă pro logică. profesorul Gabriel Săndoiu, din Sava, cel de la care am aflat de intenția discretă a Ministerului Educației și care a început lupta de partizani, îmi spune că e posibilă obținerea unei audiențe la Ministrul Educației joi sau vineri.

dacă audiența nu se obține, sau rezultatele ei sunt nesatisfăcătoare, organizăm un protest de stradă pe 21 Mai. asta pică într-o joi. încercăm să strângem cât mai mulți oameni în fața ministerului. Profu se teme că nu vor veni prea mulți, în afară de elevi de liceu la care va putea ajunge vestea și care înțeleg importanța logicii.

eu mi-a luat răspunderea că vor mai veni și alți oameni, într-un număr sufiecient de mare încât să fim remarcați. cineva de la Cotidianul așteptă vești, să scrie despre noi, ia Vlad Petreanu a produs deja un articol, pentru care foarte îi mulțumim.

Etichete: , ,

8 răspunsuri to “protest împotriva scoaterii logicii din licee”

  1. Raluca Hippie Says:

    Eu incerc sa vin; daca e, cand o sa fie sigur dau pe grupul facultatii

    • writeman Says:

      daca se face protest, pe 21 mai se face. singura situatie in care nu se face e sa obtina sandoiu la audienta cu ministrul o pozitie mai favorabila logicii. desi eu chiar si asa as face un protest, ca sa nu cada lucrurile in uitare. am fi prima tara din lume care face un miting pro logica, cred :D. pentru ca in alte tari n-a fost nevoie :))

  2. cristina Says:

    Super, si eu sint de acord cu un program bun de logica si cu profesori capabili!

  3. lorrena Says:

    Logica e buna … profesorii sunt ilogici si atunci cine s-o predea elevilor?

  4. Daniel Mihai Says:

    Daca va ajuta cu ceva, am pus si eu bannerul pe site-ul meu. Nu are decat cateva sute de vizitatori unici zilnic… dar poate unii dintre ei se implica.

  5. lorrena Says:

    N-ar fi cinstit sa va furam idee…deschideti blogul respectiv..noi vom participa daca putem…nu?

  6. worlddisciple Says:

    Eu cu siguranta voi veni, dar pentru a da sfoara in tara ca sa ne strangem cat mai multi (cum m-a incurajat si domnul Sandoiu), trebuie sa stiu (din timp) daca, well, avem autorizatie de la Primarie (ca parca trebuie). In cazul in care domnul Sandoiu nu reuseste sa intre in audienta, of course.

Lasă un răspuns

